2011

Har du träffat några nya personer? 
Ja! <3
 

 

Har de påverkat dig positivt/negativt? 
både och... 

 

Har du gjort någonting i år som du inte gjort förut?
Haha, japp det ar jag ..


Hade du några nyårslöften? Höll du dem? 
hade inte ett enda faatkiskt , ahah
 

 

Någonting/någon du saknar 2011 och vill ha 2012? 
njae .. move on lixom.. HAHA 

 

Det bästa du har gjort i år? 
Mycket... Blev sjukt bra vänn med lisa .. <3 

 

Ditt största misstag? 
Inget jag tänker ta upp här .. 

 

Hur har du firat/firar jul i år? 
Med nära släkt å famil. 

 

Vilka datum från 2011 kommer du alltid att minnas? 
28/8  

 

Låtar som alltid kommer påminna dig om 2011? 
britney spears- party till the world ends
newkid-jag gråter bara i regnet
newkid-Baby
chrismedina-what are words
avicii-levels
 

 

Vad önskar du att du hade gjort mer? 
litat på mej själv 

 

Vad önskar du att du hade gjort mindre? 
lita på andra idioter.. 

 

Vad är det pinsammaste du gjort i år?
jadu, ganska mycket men det tar jag nog inte upp här .. ;) 

 

 

Blev du kär under 2011? 
jo.. 

 

Har du legat på sjukhus under 2011?
nej ! 

 

Skadat dig eller varit allvarligt sjuk?
nejnej 

 

Hur många one night stands? 
haha.. och det skriver man ju på bloggen ..  

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2011? 
Haha kommer faktiskt inte ihåg.. 

 

Vem fick dig att må bra? 
Lisa Roodzant 
det var fler också.. 

 

Har du förlorat någon vän i år? 
ja.. eller det var kanske den som förlorade mej ? 

 

Vem saknade du? 
för många 

 

Har du flyttat under 2011? 
nej nej. 

 

Vad ska du göra nu på jullovet? 
Träffa mina kära vänner, åka i kungsbergg... inte nå spec. 

 

Har du varit gladare eller ledsnare i år jämfört med förra året? 
Både och faktiskt.. men nog mycket ledsnare. 

 

Vad ser du fram emot 2012?
Ny start!
 SOMMAREN!!!!!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback