NU FLYGER vi mot stjärnorna

Jag har ALDRIG vaarit så här glad i hela mitt liv.
När Lisa ringde så satt vi å grät båda två..
Det här är något vi drmt om såååå länge!!!
Gått å skämtat om det och drömt .. Men vi trodde aldrig det skulle bli till värklighet!
Så här ligger det till:
JAg å min bästavän Lisa ska flyga själv till USA , NEW YORK
bo där hos hennes morbror i TVÅ veckor !
Shoppa sönder , ligga å chilla på stränderna ..
Shoppa loss på victoria secret, cilla galet på starbucks ,
Springa i central park och aaaa :DDDDDDDDDDDDDDDD
ni kan inte fatta denna lycka !!!!!!!!
I sommar flyger vi mot stjärnorna ! dom 50 stjärnorna! (tror det är 50..)
Första gången man gråter sej till sömmns av lycka !!!!!!

Kommentarer
Elin V ♥

fyyfaraoo va kul! ni får ha det suuuuper duuuuper!! ta med mig i resväskan? <33



Blogg: http://elsklinge.blogg.se/
2012-01-17 @ 23:09:33
Elin

Hejs!

Släng in en kommentar i frågestunden om du har lust, kram <3



Blogg: http://fotomode.devote.se
2012-01-18 @ 20:58:38




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback